torsdag, februari 01, 2007

Roligt krockar med roligt




Att roliga saker ofta krockar är ett känt fenomen.
På lördag hade jag gärna varit på Livrustkammaren och lyssnat på Lotta Lewenhaupts föreläsning på temat "Vi som älskar skor", men då är det trettioårskalas hela dagen som gäller för mig.
Lördag om två veckor är det en minst lika spännande förläsning på samma ställe, då berättar Marina Kereklidou om skornas roll i stylistens värld. Den dagen är jag på bröllop.
Jag hoppas någon av er som läser det här kommer iväg på föreläsningarn iallafall, och kanske kan berätta lite för mig om vad jag missade.

Jag ska helt klart se till att komma iväg på uställningen "Skor ger mer -makt flärd magi" så snart som möjligt. Den öppnade i lördags och pågår fram till efter sommaren.
Måste ju spana in Marilyn Monroes pumps!

Inga kommentarer: