tisdag, juni 27, 2006

Kompletteringsköp



Ballerinor är inte en favoritmodell för mig, jag föredrar snäppet mer klack. Trots det så tycker jag helt klart att åtminstone ett par bör ingå i skogarderoben. Det finns situationer när klackar är alldeles för opraktiskt, flip-flops är för oklätt och sneakers är för klumpigt. Då behövs ballerinorna.
Förra årets vita levde på lånad tid den här säsongen, och midsommaraftonens härjningar i det gröna blev dödsstöten för dem, så idag reashoppade jag ett par nya svarta.

Vristremmen var en bonus jag inte räknat med, det exemplar jag provade saknade nämligen remmen. Jag tyckte att det var en rolig detalj att hälkappan gick så högt upp, men när expediten plockade fram ett nytt par åt mig ur en låda och de visade sig ha remmar blev det en glad överraskning. Funkar både med och utan.

För övrigt konstaterar jag att Wedins verkligen gjort en massiv uppryckning på skofronten, det här är andra paret skor jag köper där i år. Tidigare gick jag inte ens in där.

Inga kommentarer: