torsdag, mars 23, 2006

Carinas Kristinehamnsfynd



Det har varit si och så med bloggandet den sista tiden, mycket pga det nomadliv jag levt medan det pågått stambyte hemma hos mig.
Har länge tänkt blogga om de underbara fynd min kompis Carina gjorde när hon var i Kristinehamn för ett par veckor sedan.
Själv besöker jag regelbundet de secondhand-affärer jag har i min närhet, men det är bara att konstatera att det är i mindre städer man ska leta om man ska fynda ordentligt. Vi som läser Krimskrams blogg blir smärtsamt påminda om det varje dag. Vist kan man fynda i Stockholm också, men allt som oftast är priserna 10 ggr högre än på loppisar och secondhand-butiker ute i landet.
Nå, åter till Carinas fynd. Fyra par för en dryg hundring om jag inte minns fel ( rätta mig Carina!).
Underbara röda med liten hjärtdetalj, klassiska svarta med snygga veck, söta bruna maryjanes ( bara en sån sak som att märket heter Syster sko!) och ett par tuffa svarta med partier i (fusk)mocka. Väl fyndat!

Inga kommentarer: