måndag, januari 23, 2006

Fiffig förvaring [tack Mamma!]

Det här med förvaring.
Det är en stor fråga. Ett ständigt växande behov som behöver tillgodoses. Tråkigt nog växer inte lägenheter lika organiskt som skosamlingar.
Elin kommenterade om att hennes förstående make gett henne 25 av ikeas genomskinliga skolådor i julklapp ( sedan har det tydligen varit rea på dem också). Mamma Skofrossa var inte sämre hon, jag fick den här fiffiga hyllan av henne i julklapp och nu är den äntligen monterad och klar. Det var ett plockepinn-deluxe att få ihop den, sedan var garderobsdörren lite för skev för att kunna stängas, men efter lite filning på dörrens ovansida gick det äntligen ihop.



[Update]
Inser när jag tittar på produktbilden på Ellos att min hylla kanske inte är helt rätt monterad. Funkar dock på mitt sätt också, så jag orkar nog inte montera om den.

Inga kommentarer: