måndag, november 14, 2005

Stella-initerad skofrossa

Det har varit mycket Stella McCartney i modebloggarna jag läser. Några skor ingick ju inte i H&M-kollektionen, och tur var väl kanske det. H&M's skosatsning har inte imponerat hittills.
Bättre då att nöja sig med att avnjuta Stellas skoskapelser på bild.

Själv kom den där hetsiga torsdagsförmiddagen på H&M över bl a ett par svarta smala jeans med dragkedjor vid fötterna, och genast uppstod ett nytt skobehov. Byxorna är för tajta för att kunna ha utanför stövlar och det är trist att de fina detaljerna inuti ett par stövlar. Låga skor ser inte klokt ut, mina ben behöver kompletteras med höga klackar för att komma till sin rätt i så tighta brallor - alltså -jag måste ha ett par högklackade stövletter.

Om den mäktiga ebay-gudinnan är med mig vinner jag förhoppningsvis det här paret om ett dygn! Hittade skorna via Britta, som har mycket god smak och - tack och lov - mindre fötter än jag har.

Inga kommentarer: