söndag, oktober 09, 2005

New York-shopping: Stövlar med knyt



Stövlar var ett givet köp. Däremot var det inte givet att det skulle bli ett par som desssa i mormorskänge-modell med knyt. Jag har ju letat som en tok på Ebay efter någonting platt och ridstövelaktigt, men så kom jag in på Macy's och förälskelsen var omedelbar. Dessa stövlar från Nine West skulle få följa med mig hem, det var inget snack om saken. Inget hindrar ju att jag fortsätter Ebay-jakten och kompletterar med ett platt svart par!

Ett extra plus för att dessa stövlar är ganska lång ifrån Frye Campus och liknande som uppskattningsvis 97,35 % av alla stockholmskor springer runt i för tillfället. Inte för att det inte är fint med Fryes, men lite variation är roligare.

Tack och lov har stövlarna dragkedja på insidan, så avancerad snörning behöver jag inte ägna mig åt!

Inga kommentarer: